Liittokokousuutiset 2018

Liittokokous pidettiin lapualla 11.2.2018

Sunnuntain ohjelmaan kuului liittokokous. Liittokokoukseen osallistui kaikkiaan parikymmentä ihmistä, liiton kuoroista edustettuina oli 11 kuoroa. Kokouksessa Sekakuoroliiton hallituksen puheenjohtaja Sisko Nyrhilä esitteli vuoden 2017 toimintakertomuksen ja toiminnanjohtaja Seppo Mallenius positiivista tulosta näyttävän tuloslaskelman ja taseen. Kokouksessa käytiin läpi vuoden 2019 toimintasuunnitelma ja talousarvio ja päätettiin, että jäsenmaksut pidetään nykyisellä tasollaan. Kokouksessa päätettiin myös, että hallitukseen valitaan yksi jäsen vähemmän kuin edellisenä vuonna. Hallituksen kokoonpano on seuraava:

Jäsen

Turku

Katariina Kärki-Susi

Turku

Liiton taiteelliseksi johtajaksi seuraavalle kaksivuotiskaudelle valittiin Hanna Remes.

Vuoden 2019 sekakuoropäivät Tallinnassa

Olemme aloittaneet jo vuoden 2019 sekakuoropäivien ja liittokokouksen suunnittelun. Sekakuoropäivien ajankohta tulee näillä näkymin olemaan 16.−17. maaliskuuta ja paikkana Tallinna. Sekakuoropäivillä järjestetään koulutusta ja yhteistyötä paikallisten kuoroharrastajien kanssa. Kerromme tarkemmin, kun suunnittelu etenee.